sedihku...  

Posted by Miss Ejat




sejak perpisahan itu terjadi...
setiap hari aku mula berdiri sendiri..
berdiri teguh tanpa sesiapa dihati..
tanpa sesiapa membantuku..


terkapai-kapai aku dalam kegelapan..
ciptaan sendiri tanpa aku sangkakan..
sedangkan disebalik cahaya kegelapan..
ada cahaya terang yang sukar untuk difahami..
aku masih belum mengerti..
erti isi hatiku sendiri..


kebutaan dalam hati..
kebutaan dalam diri..
mengajar aku erti pengorbanan
tulus dalam setiap hati yang konflik..
disaat aku mengenali erti pengorbanan..
munculnya dirimu dalam diriku..


disebalik fatamorgana kehidupan ini..
tersisip 1 rahsia yang belum tuntas..
untuk aku ketahui..
1 rahsia yang terpendam..
sukar untuk diberitahu..
meski kau tahu itu..
disebalik bayang-bayang..
terkesima aku melihat wajahmu..
yang seakan-akan diriku..
kerana ia 1 misteri yang abadi........................

This entry was posted on Friday, October 23, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Built A Wall
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds

surat misteri