emosi  

Posted by Miss Ejat



aku sedih sangat hari ni.. tetiba je aku boleh nangis.. aku tension.. tension dengan semua orang yang tak faham aku.. tension sebab tak da orang yang sayangkan aku, ambik berat pasal aku.. ada yang dah mula menjauhkan diri dari aku.. aku cam asa lebih baik aku mati je.. apa patut aku buat.. seloah-olah aku dah tak da perasaan lagi.. besar kemungkinan untuk aku sakiti diri aku macam dulu.. selalu hantukkan kepala pada dinding dll semata-mata untuk hilangkan emosi yang terganggu..

This entry was posted on Sunday, October 25, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Built A Wall
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds

surat misteri