result sem 1  

Posted by Miss Ejat



urmmm.. even baru SEM 1 result aku dah HANCUR.. mana taknya banyak main dari FOKUS dalam KELAS... lagipun sibuk dengan AIRFORCE sedangkan PAPER dia aku dapat C.. pelik tul aku.. tah la tapi ALHAMDULILLAH la aku tak kena REPEAT mana-mana PAPER... 2 la main lagi kan.. sapa suruh.. tanggung la sendiri kan... hahahaha memang HABIS la aku.. pasni kena lagi dengan YO TUAN HASIF.. dah terang-terang POINTER aku bawah 2.7.. cikit lagi nak lepas.. aduh apa aku nak jawab dengan MAK aku n SOWANG lagi HAMBA ALLAH ni haaa... aku FIKIR bek aku kuar je dari AIRFORCE maybe dengan ni aku leh FOKUS dengan lebih banyak g kat paper SAINS SUKAN.. lagipun dulu masa ZAMAN SEKOLAH mana aku involve sangat dengan KOKURIKULUM.. aku lebih banyak STUDY.. wah AKU nak jadi JURULATIH.. aku harap dapat wat keputusan yang terbaik.. tolong-tolong.. aku tak nak wat KEPUTUSAN BURUK dalam hidup aku..

This entry was posted on Sunday, December 13, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

yg lps tu biarkan berlalu tumpu yg akan dtg...

Built A Wall
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds

surat misteri