TeRimA KaSih  

Posted by Miss Ejat


SAYANG terima kasih
kerana sudi menerima insan kerdil ini..
terima kasih kerana membuat keputusan yg bermakna..
sungguh aku sayang padamu..

SAYANG aku bersyukur
dipertemukan dgn insan seperti mu..
membuka lembaran baru dalam hidup aku..
mewarnai segenap kehidupan aku..

SAYANG aku tahu
memori lama takkan sama dengan yg baru..
memori lama takkan luput dari hatimu..
aku tahu diriku tdk seperti insan itu..
tapi aku akan berusaha..
sekuat yg mampu untuk membahagiakanmu...
BUKAN UNTUK SEKETIKA TAPI UNTUK SELAMANYA....

This entry was posted on Thursday, November 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Built A Wall
Make your Twitter look amazing withFree Twitter Backgrounds

surat misteri